zaterdag 18 januari 2014

Uitzending 2: 10 things I hate about you

In de tweede uitzending van Soundtrack stond de romantische komedie 10 things I hate about you uit 1999 centraal met acteurs als Heath Ledger, Julia Stiles en Joseph Gordon-Levitt. Dit jaar krijgt deze film een vervolg met de film 10 things I hate about life.

Het verhaal:
De mooie en populaire Bianca Stratford zit met een dilemma: een familie-regel verbiedt haar om uit te gaan voordat haar onpopulaire oudere zuster Kat hetzelfde doet. In een poging om Bianca voor zich te winnen probeert een jongen om Kat te koppelen aan Patrick Verona, die net als Kat een rebel is, en daardoor misschien haar hart wel weet te veroveren.

De soundtrack:
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
Dazz - Brick
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 

Filmtip:
A few good men, maandag 20 januari om 20.30 op RTL8

Inspector Habets:
Vraag: ik heb een probleem. In een bui van jeugdsentiment en nostalgie, schoot er onlangs een tekenfilmbeeld in mijn hoofd uit een ver verleden welke ik niet kan plaatsen. Ik ben op zoek naar de titel van deze animatiefilm. De film ging over 2 speelgoedmuizen, een vader en zijn zoon, die met hun armpjes aan elkaar vast zaten. Ze hadden in hun rug elk een opwindveer zitten. Wat ik ook nog herrinner is dat ze op een gegeven moment samen van een waterval dreigen te vallen. Dit is de enige informatie die ik nog in mijn hoofd heb zitten. Ik weet niet of het een lange of korte tekenfilm was. Het was in ieder geval voor mij een hele ontroerende tekenfilm, dus geen slapstick-cartoon, en ik heb hem voor het laats gezien toen ik een jaar of acht was. Ik hoop dat je me kunt helpen.

Gr. Ramon Krikke (35 jaar)
Antwoord: The Mouse and his child (1977)

Film top 10:
    1. The Wolf of Wall Street (-)
     2. The Hobbit: The Desolation of Smaug (2)
     3. Soof (4)
     4. Frozen (1)
     5. Philomena (-)
     6. The Secret Life of Walter Mitty (5)
     7. Mees Kees op kamp (3)
     8. Last Vegas (8)
     9. Bro’s Before Ho’s (7)
   10. The Hunger Games: Catching Fire (6)

DVD top 10:
1.  Pain & Gain (-)
2.  The Frozen Ground (4)
3.  Now You See Me (10)
4.  Killing Season (-)
5.  This Is the End (-)
6.  Elysium (3)
7.  Hoe Duur was de Suiker (-)
8.  The Internship (-)
9.  World War Z (7)
        10. The Knot (-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten