zondag 21 september 2014

Uitzending 35: Bandslam





In aflevering 35 van Soundtrack stond de muzikale film “Bandslam” centraal. Hoofdrollen werden vertolkt door Alyson Michalka en Vanessa Hudgens.

Het verhaal:
Tiener Will ligt niet lekker in de groep en is op zijn school een buitenbeentje.Dan leert hij een populair meisje beter kennen en blijken ze dezelfde passie te hebben: muziek. Samen met enkele anderen besluiten ze een rockband te vormen en beginnen met oefenen voor een aankomende wedstrijd.

De Soundtrack:
1. Rebel Rebel - David Bowie 
2. Amphetamine - I Can't Go On, I'll Go On 
3. 24 Hours - Shack 
4. Where Are You Now - Honor Society 
5. Lunar One - Seventeen Evergreen 
6. Femme Fatale - Nico 
7. Twice Is Too Much - Exist 
8. Road - Nick Drake 
9. Someone To Fall Back On - Aly Michalka 
10. I Want You To Want Me - Aly Michalka 
11. Pretend - Scott Porter / Glory Dogs 
12. Stuck in the Middle - The Burning Hotels 
13. Blizzard Woman Blues - The Daze 
14. Everything I Own - Vanessa Hudgens 
15. What Light - Wilco 

Film Top 10:
1. Let’s Be Cops (2) 
2. A Most Wanted Man (3) 
3. Guardians of the Galaxy (1) 
4. November Man (-) 
5. Into the Storm (4) 
6. Sex Tape (6) 
7. As Above, So Below (5) 
8. Lucy (8) 
9. Boyhood (10)
10. Teenage Mutant Ninja Turtles (7) 

DVD Top 10:
1. Reasonable Doubt (1) 2e Week
2. The Other Woman (-) 
3. Brick Mansions (-) 
4. Hartenstraat (-) 
5. Rio 2 (-) 
6. 3 Days to Kill (4) 
7. Oculus (-) 
8. Divergent (5) 
9. Lucia de B. (-) 
10. Noah (2) 

Filmtip:
Der Untergang (2004), zondag 21 augustus om 20:00 uur op RTL 7

Inspector Habets:
Ik heb ooit eens een film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet. Het was een horrorfilm. Het ging over een dorpje in een woestijn dat werd geteisterd door een ondergronds levend wormachtig monster. Dit monster voelde aan trillingen in de aarde waar mensen liepen, auto's reden en waar hij dus "hapjes" kon halen. Ik herinner me nog een shot waarbij iemand bovenin een elektriciteitsmast zat. Uitgehongerd en dood, omdat hij er niet meer uit durfde te komen. Ik herinner me ook nog een scene waarbij ze poolstok gingen springen tussen rotsen, zodat het beest niet bij ze kon komen. Het beest was ook vrij slim. Hij groef volgens mij ook echt onder de huizen en rotsen, zodat deze verzakten, en hij dus bij zijn "hapjes" kon komen.

Gr. Jan

Antwoord: Tremors (1990) In Nederland verkrijgbaar op DVD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten