zaterdag 17 januari 2015

Uitzending 49: New Year's Eve

Tijdens de laatste aflevering van Soundtrack in 2014 stond de romantische komedie "New Year's Eve" uit 2011 centraal. De hoofdrollen werden vertolkt door Ashton Kutcher, Robert De Niro en Katherine Heigl. De film werd geregisseerd door Garry Marshall.

Het verhaal:
De film gaat over de verstrengelde verhalen van een groep New Yorkers die hun weg naar romantiek proberen te vinden in de loop van Oudejaarsavond. We volgen onder andere een verbitterde stervende man in een ziekenhuis (De Niro), een gefrustreerde directiesecretaresse (Pfeiffer) die eindelijk haar onvervulde dromen probeert waar te maken, een vrouwelijke producer (Swank) van de befaamde Times Square Oudejaarsavond-show en een jongeman (Kutcher) die een hekel heeft aan Oudejaarsavond.

De Soundtrack:
1. This Is The New Year – Ian Axel
2. Can’t Turn You Loose – Jon Bon Jovi with Lea Michele
3. 2012 (It Ain’t The End) – Jay Sean featuring Nicki Minaj
4. New Year – Kate York
5. Life Is A Bomb – Sophie B. Hawkins
6. Have A Little Faith In Me – Jon Bon Jovi
7. Light Up The Sky – Duncan
8. Better Days – Goo Goo Dolls
9. Auld Lang Syne – Lea Michele
10. Raise Your Glass – P!nk
11. Best Day Of Your Life – Katie Herzig
12. Whattaya Say – Jacob Saylor
13. Bringing In A Brand New Year – Charles Brown

Film Top 10:
1. The Hobbit: The Battle of the Five Armies (1) 2e Week
2. Gooische Vrouwen 2 (2) 
3. Exodus: Gods and Kings (-) 
4. Mees Kees op de planken (5) 
5. The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 (3) 
6. Penguins of Madagascar (4) 
7. Annie (-) 
8. Wiplala (-) 
9. Interstellar (6) 
10. Mr. Turner (10) 

DVD Top 10:
1. Into the Storm (-) 
2. Lucy (3) 
3. Sex Tape (1) 
4. Hercules (2) 
5. Dawn of the Planet of the Apes (4) 
6. The Prince (5) 
7. The Expendables 3 (6) 
8. Predestination (10) 
9. Transcendence (7) 
10. The Fault in Our Stars (8) 

Filmtip:
Good Will Hunting (1997), vrijdag 2 januari om 21:20 uur op NPO 3

Inspector Habets:
Een lange tijd geleden heb ik een film gezien, en die wil ik graag nog eens bekijken. Het was een oorlogsfilm. Ik weet niet wie erin speelde, maar volgens mij was het wel een zeer bekende film. Het verhaal was iets met 7 soldaten in een woestijn. Vervolgens gaan ze nog gevechten uitvoeren bij waterbronnen, en moesten ze met 7 man een plek verdedigen. Als ik me niet vergis blijven er 2 mannen over. Ik vrees dat mijn beschrijving te vaag is.

Ruud (29 jaar)

Antwoord: Sahara (1995) Alleen internationaal op DVD verkrijgbaar (Regio-vrij)

Bioscoopagenda Maastricht:
http://www.biosagenda.nl/films-bioscoop-bioscopen_maastricht_91.html

Bioscoopagenda Lanaken:
http://www.biosagenda.nl/films-bioscoop-bioscopen_lanaken_83.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten